Gratis komplett programvara för hantering av kundtjänst
Freshdesk är gratis kundserviceprogramvara. Används av många stora företag för att hantera sina kunder, erbjuder programvaran en komplett hanteringsupplevelse.
Tjänst enhetlig
Baserat runt team av anställda som arbetar tillsammans, Freshdesk möjliggör strömlinjeformad kundservice från första kontakt till slutlig lösning. Kundförfrågningar loggas enligt kundens behov och antingen skickas ett lämpligt standardmeddelande eller kopplas till rätt anställd. Meddelanden loggas efter brådskande och ges en tidsram för svar eller lösning, som tidigare har ställts in av ägaren eller chefen. De kan sedan skickas till en särskild avdelning eller anställd för ytterligare förtydligande. Designen av Freshdesk gör den mer lämplig för stora företag eftersom de extra detaljerna möjliggör en enhetlig kundupplevelse och övervakning av personalen, inklusive via mobila enheter. Trots detta erbjuder det mest grundläggande gratispaketet något värde för mindre verksamheter som strävar efter professionalitet. Paket som inkluderar de flesta av de mer användbara funktionerna prissätts på en glidande skala beroende på antalet agenter som använder tjänsten.
Större betyder bättre
Freshdesk är en av de mer kompletta kundtjänsthanteringstjänsterna som finns tillgängliga. Medan fokus ligger på stora företag och försöker skapa en enhetlig tjänst över avdelningar, har det grundläggande gratispaketet fortfarande mycket att erbjuda.
Användarrecensioner om Freshdesk
Har du provat Freshdesk? Var den första att lämna din åsikt!